Prawa pacjenta – Moje prawa

W przypadku naruszenia Praw Pacjenta w trakcie udzielania świadczeń w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK  w Białymstoku pacjent ma prawo złożyć skargę do:

  1. lekarza kierującego Oddziałem
  2. lekarza prowadzącego
  3. pielęgniarki koordynującej
  4. Dyrektora Szpitala za pośrednictwem Sekretariatu Szpitala

Po wyczerpaniu trybu administracyjnego wewnątrz jednostki Pacjent może złożyć skargę do:

  1. Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Białymstoku – Sekcja Skarg i Wniosków, ul. Pałacowa 3. telefony: (85) 745 95 76, 745 95 49 (pn.: 8.00-17.00;      wt.-pt.: 8.00-16.00) e-mail: pacjenci@nfz-bialystok.pl
  2. Ogólnopolskiej bezpłatnej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta, Infolinia czynna pn.-pt. w godz. 9.00-21.00; tel. 800 190 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych),
  3. Biura Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, sekretariat: tel.: (22) 532 82 50, fax.: (22) 532 82 30, sekretariat@bpp.gov.pl. Przyjęcia interesantów w Biurze: pn.-pt. w godz. 9.00-15.00,
  4. Organu Założycielskiego Szpitala – Urząd Miejski w Białymstoku
  5. Okręgowej Izby Lekarskiej
  6. Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
  7. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Skip to content